آنچه که من نوشتم

ابراهیم ممیداوی

آنچه که من نوشتم

ابراهیم ممیداوی

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۵ ب.ظ

شورای نگهبان

پدری به پسرش گفت: از مغازه ی بغلی دو کیلو پرتقال

بخر امشب میهمان داریم، رفت و بعد از چند دقیقه ای با

پلاستیک چند کیلویی برگشت، پدر که درون پلاستیک رو

دید، از هر نوع سبزیجات چند عدد پیدا کرد از سیبزمینی

گرفته تا خیار گندیده، گفت: این چیه آوردی من بهت

گفتم فقط پرتقال بیار، پسره در جواب گفت: من هر چه

که صاحب مغازه در مغازه داشت رو آوردم تا که با این

کار به تو حق انتخاب داده باشم.

گفت: خُب چرا سیبزمینی و خیار گندیده رو خریدی؟

گفت: چون صاحب مغازه اینها رو هم داشت. گفت: یعنی

هر چه که صاحب مغازه دارد تو باید بیاری؟ گفت: به این

میگن حق انتخاب دادن. پدره ساکت شد فکر کنم قانع شد!!!.

  • ابراهیم ممیداوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی